Drukarka fiskalna z bluetooth

Jeżeli prowadzisz restaurację, bar, kawiarnię albo fast-food z zapiekankami ten komunikat jest dla Ciebie. Od 2015 roku wszystka osoba prowadząca w Polsce punkt gastronomiczny, również tzw. "małej gastronomii" ma obowiązek rejestrowania sprzedaży poprzez kasę fiskalną niezależnie od wysokości swoich obrotów.

Flexa Plus NewZobacz naszą stronę www

W realizacji w terenach gastronomicznych możemy wystąpić dwa podstawowe rodzaje urządzeń: kasę fiskalną, czyli urządzenie działające samodzielnie oraz drukarkę fiskalną, którą należy podłączyć do komputera z aplikacją sprzedażową, skoro nie posiada ona nawet własnej klawiatury. To dodatkowe rozwiązanie przydatne jest w dużych restauracjach czy sieciach szybkiej obsługi. Małe lokale zwykle nie posiadają programów komputerowych do obsługi klientów przy poszczególnych stolikach. Kasa fiskalna dla gastronomii powinna być mało charakterystycznych cech, odróżniających ją z zwykłej kasy fiskalnej i usprawniających pracę kelnerom lub gospodarzom, takich jak: podwyższona siła na zalanie i zabrudzenie, wytrzymały akumulator, szybką wymianę papieru, intuicyjną i codzienną obsługę czy szybki wydruk paragonu, dla użytkownika który z niecierpliwością czeka przy stole na indywidualne rozliczenie. Dodatkowym walorem jest okazję zapisu elektronicznej kopii paragonu, idąca na zapisywanie wydruków np. na karcie pamięci, co poprawia ich przestrzeganie przez wymagane przepisami 5 lat. Kasa fiskalna dla gastronomii powinna posiadać optymalne wymiary, idące na jej naturalne używanie na ladzie czy przy stolikach oraz przenoszenie po wszystkim lokalu, a jeszcze świeży i łatwy design. Oprogramowanie gastronomiczne pozwoli na głębokie monitorowanie sprzedaży i szczegółowe rozliczanie kelnerów. Zakup kasy fiskalnej ma dla wielu rozpoczynających działalność jeden z prawdziwszych wydatków, więc warto dodać, że przy zastosowaniu kilku warunków można pobrać na ten punkt ulgę, mającą nawet 90% ceny kasy. Warto też dobrze wcześniej rozejrzeć się za kasą dla gastronomii, żeby posiadać nadzieję jej przetestowania oraz przeszkolenia pracowników z norm jej użytkowania i harmonii z pomysłami do obsługi punktów restauracyjnych.